Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 25, 2012
Image Size
2.8 MB
Resolution
5100×6389
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,000
Favourites
86 (who?)
Comments
38
Downloads
24
×
Dear Female Irkens.. by TemporalMaidOfDoom Dear Female Irkens.. by TemporalMaidOfDoom
The thing that gets me the most...is when people give Irkens "Naughty Pits" when they CLEARLY don't have them..unless it's a joke ;P
oh well..
Chi's got a little message for that.

Chi belongs to :icontemporalmaidofdoom:
Invader Zim and Irkens belong to Jhonen Vasquez
Add a Comment:
 
:iconal-ie-n:
AL-IE-N Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
HAHA! so true D: ....
Reply
:iconthe-clawed-shadow:
The-Clawed-Shadow Featured By Owner Dec 12, 2013
XDD a I love Ira! Awesome a! Love the expressions!
And that colouring looks better than what I could have done! XDDXDD
Reply
:iconnolannilestheletter:
Nolannilestheletter Featured By Owner Dec 8, 2013  Hobbyist Writer
Thank you so much!
Reply
:iconwindwo1f:
WindWo1f Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yes! Female Irkens don't have boobs!
Reply
:iconweek69:
Week69 Featured By Owner Aug 18, 2013
Unless they are part human, then I understand why.
Reply
:iconyaoifan234:
YaoiFan234 Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist General Artist
thats funny
Reply
:iconcupcakessing:
CupcakesSing Featured By Owner Jun 6, 2013   Digital Artist
Amen.
Reply
:iconemmbassador:
Emmbassador Featured By Owner May 9, 2013
So true xD Only time I draw boobs on my little irken oc is when she's in human "disguise " LOL. She still has no.idea what they are and rather hates them c: Even id they are relatively small LOL.
Reply
:iconinvaderara13:
InvaderAra13 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
This is so true I do draw mine with a chest but not full out breast like some people do.
Reply
:iconalikatt91:
alikatt91 Featured By Owner Jan 25, 2013
Ain't it the truth :lol: I'm a cranky old stubborn purist though, but while I'm pretty strict about my own work, it doesn't seem terribly bothersome when other fans add boobs or oversexualize their characters, both male and female.

I'll keep my insectoid Irkens, and let others enjoy more humanoid Irkens xD lol

Adorable little comic indeed :D
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist General Artist
thanks!:D
and :icondittoplz:!



:iconbuzzlightyearplz:
IRKTITS,
IRKTITS EVERYWHERE
Reply
:iconcocolox:
Cocolox Featured By Owner Dec 1, 2012  Student General Artist
sometimes i draw them.. shamefully.. when i draw "anime" style. D:
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist General Artist
lol me too actually :lol:
...my OC doesn't like me very much.. :|
Reply
:iconcocolox:
Cocolox Featured By Owner Dec 1, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:iconfirey-flamy:
Firey-Flamy Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist General Artist
Truly, yeah.
Reply
:iconinvader-quinn:
Invader-Quinn Featured By Owner Dec 1, 2012  Student Writer
So true..
Reply
:iconlequaz:
LeQuaz Featured By Owner Nov 30, 2012
I love you.
A lot.

I LOOOOOOOOOOVVVVVVVVE YEEEEEEEEW
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Nov 30, 2012  Hobbyist General Artist
:love: Dawww!!
Reply
:iconthatnerdyowl56:
thatnerdyowl56 Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Writer
Amen to that :XD:
Reply
:iconniao-giw:
Niao-GIW Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist General Artist
So true...! :iconfinallyplz: I guess if you're drawin your OCs all stylistic it's okay, but... come on. :/

This comic is so awesome... in so many ways... =w=
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist General Artist
Thank You!
:la::la::la::la::la::la::la::la::la::la::la::la::la::la::la:
Reply
Hidden by Owner
:iconblacklyra:
Blacklyra Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Irkens are flat! :iconboardplz:
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist General Artist
Totes!
Reply
:iconchipper807:
chipper807 Featured By Owner Nov 25, 2012
THANK YOU SO MUCH AHBGJHALBKJHALKT
Reply
:iconfighter3:
Fighter3 Featured By Owner Nov 25, 2012
SO TRUE! Hahaha! The facial expressions make this funny :D I only draw in Jhonen Vasquez style, but I'm sure I'll draw boobs on at least one Irken in the future ;P
Reply
:iconirkeninvadermaz:
IrkenInvaderMaz Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist
Ffffft I be guilty D: I sowwy.
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist General Artist
no sweat, I'm not hate'n on anyone ;P just pointing ou the obvious
Reply
:iconirkeninvadermaz:
IrkenInvaderMaz Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist
Yay! :dummy: But those outrageous sues with the giant breasts are annoying -___-'
Reply
:iconcoccineouscephalopod:
ALL MY YES
Reply
:iconinvaderlez:
InvaderLez Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, ikr? :XD:
Reply
:iconamateurowl:
AmateurOwl Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ha true, my oc athena has somewhat of a human shape, but that is from a defect in um smeet development that begun when she began to mature
Reply
:iconcatsfromelsweyr:
CatsfromElsweyr Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist General Artist
This.


This is gold. :iconworshipplz:
Reply
:iconpreciouscosmos:
PreciousCosmos Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconzimroflplz: How epic and true! Unfortunately, I'm one of those bad people who gives 'em those nonexistent things when I draw she-Irks in my style.....never in Jhonen style, of course :P
Reply
:icontemporalmaidofdoom:
TemporalMaidOfDoom Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist General Artist
lol XD I am actually guilty of this too, however I don't make it offical ;)
Reply
:iconpreciouscosmos:
PreciousCosmos Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icondummydanceplz:
Reply
:icongihlince64:
GihLince64 Featured By Owner Nov 25, 2012
THIS.
Reply
Add a Comment: